Jeśli trafiłeś na tą podstronę to na pewno zależy tobie na Skutecznym i profesjonalnym wypozycjonowaniu Twojej strony internetowej. Nasza agencja wykona dla Ciebie:

  • bezpłatny audyt strony internetowej
  • analizę i doradztwo w doborze skutecznych słów kluczowych
  • analizę konkurencji w Google
  • profesjonalne pozycjonowanie
  • szczegółowe raporty z prac
  • promocyjne warunki i rozliczenia

 

Skontaktuj się z nami teraz aby otrzymać bezpłatny audyt strony i promocyjną ofertę na pozycjonowanie

profesjonalne pozycjonowanie zdjęcie1

 

 

Zapraszam do kontaktu. Doradzimy najlepsze rozwiązanie profesjonalnego pozycjonowania strony.

 

Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych to proces długotrwały i składający się z wielu etapów. Jego zdaniem jest zwiększenie widoczności strony w internecie, tak, by mogła być lepiej zauważona przez odbiorcę. Dzięki temu na Twoją stronę trafi więcej potencjalnych klientów.

Co oznacza słowo profesjonalne

Jeśli zależy Ci na profesjonalnym wypozycjonowaniu strony to musisz się zastanowić co znaczy słowo „profesjonale”. U nas w firmie M40 „profesjonalne” znaczy:

    • Skuteczne
    • Dopasowane do potrzeb
    • Z dobrym raportowaniem
    • Z dobrą, miłą i profesjonalną obsługą

Profesjonalnie czyli wykonywanie pozycjonowania przez doświadczoną firmę co zwiększa szanse na skuteczne pozycjonowanie. Profesjonalne pozycjonowanie – czyli dopasowane do danej branży i potrzeb klienta oraz dobrą, miłą i konkretną obsługą.

Korzyści profesjonalnego pozycjonowania

korzyści profesjonalnego pozycjonowania

Trochę technicznych spraw odnośnie pozycjonowania

Żeby skutecznie i profesjonalnie wypozycjonować stronę www należy przede wszystkim bardzo dobrze ją zoptymalizować. Chodzi tutaj o to, żeby na stronie znajdowały się dobre teksty pod pozycjonowanie, żeby znajdowały się odpowiednie atrybuty meta title, meta description, h1, h2, itp. Technicznie wygląda to tak, że nasz specjalista do spraw pozycjonowania robi szczegółowy audyt strony a następnie nasza firma dokonuje pełnej optymalizacji strony internetowej, która polega na poprawie metatagów i innych technicznych spraw na stronie. Następnie zajmujemy się profesjonalnie zdobywaniem linków do strony klienta. Szczegółowo jak to powinno wyglądać opisujemy poniżej.

Reputacja strony a wyniki pozycjonowania

Jednym z czynników, który decyduje o wartości danej strony w rankingu wyszukiwarki, jest jej reputacja. Mierzona jest ona przez roboty przeglądarki na podstawie ilości poleceń danej strony zawartych w internecie. Przez polecenie należy rozumieć zawarcie linka odsyłającego do badanej witryny na innych stronach. Tekst zawierający odnośnik do strony będzie wychwycony przez robota i potraktowany jako polecenie danej witryny przez innego użytkownika internetu. Będzie to podstawą do zwiększenia wartości owej strony w rankingu danej wyszukiwarki, co jednocześnie będzie skutkowało zwiększeniem wyniku na liście proponowanych linków przez przeglądarkę. Żeby zatem skutecznie pozycjonować stronę należy publikować na innych witrynach teksty, które zawierają odnośniki do danej strony. Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych stanowi bowiem formę oszukiwania robota wyszukiwarki, poprzez samodzielne publikowanie tekstów zawierających owe odnośniki, zachowując pozory polecenia przez innego użytkownika.

 

Rodzaje linków do pozycjonowania

Zawarcie w tekście polecenia, a zatem linka do pozycjonowanej strony, może nastąpić w dwojaki sposób. Pierwszy z nich zakłada użycie adresu internetowego w sposób bezpośredni. Dla przykładu, załóżmy, że pozycjonujemy stronę o zdrowym jedzeniu. Bezpośrednie użycie linka może przybrać formę: „…wiele porad o zdrowej diecie znajdziemy pod adresem http:…”. W ten sposób możemy podać bezpośredni link, który stanowi polecenie strony. Jest jeszcze inna metoda, która podwaja zwiększaną wartość strony, inaczej mówiąc, jest bardziej wydajna. Link można opisać słowami, a więc nie wklejać bezpośrednio adresu, a ukryć ten adres pod frazą kluczową. Np. zakładamy, że dalej pozycjonujemy stronę o zdrowym jedzeniu. Publikujemy treść na innej witrynie używając zdania „Istnieje wiele przepisów na smaczne zdrowe jedzenie”. We frazie „zdrowe jedzenie” ukrywamy link, po którego kliknięciu zostajemy przeniesieni na pozycjonowaną stronę. W ten sposób zwiększamy wartość naszej witryny podwójnie, po pierwsze przez zawarcie linka, a zatem polecenia, po drugie zaś dzięki użyciu frazy kluczowej.

Ilość, czy jakość?

Bazując na popularnych słowach kluczowych, pozycjonowanie stron www odbywa się przez umieszczanie tekstów zawierających linki opisane danymi słowami. Istnieją dwa sposoby pozycjonowania. Pierwszy stawia na ilość. Według tej zasady, zadaniem pozycjonera będzie umieszczenie jak największej ilości tekstów z linkami, na jak największej ilości witryn. Mogą to być zarówno strony internetowe, blogi, jak i komentarze do artykułów czy wpisy na forach dyskusyjnych lub portalach społecznościowych. Ważna jest jedna wytyczna. Teksty muszą być unikatowe. Kopiowanie treści zostanie rozpoznane przez robota wyszukiwarki i uznane za próbę sztucznego zwiększenia ilości poleceń, tym samym podlinkowanie nie będzie zaliczone do wartości w rankingu. Druga metoda bazuje na jakości. Roboty wyszukiwarki potrafią bowiem odróżnić rangę strony, na której zostało zawarte polecenie. Publikacja jednego tekstu z odpowiednim linkiem np. na Onecie, Wirtualnej Polsce czy Interii, zwiększy wartość pozycjonowanej strony w większym stopniu, niż opublikowanie kilkunastu tekstów na nic nieznaczących stronach, np. będących zapleczem własnościowym pozycjonera. W profesjonalnym pozycjonowaniu generalnie ważne jest to, że bardziej wartościowy link jest wtedy gdy pochodzi z bardziej wartościowej strony. To ma bardzo znaczący wpływ na pozycjonowanie. Można zatem publikować mniej, ale na lepszych, wartościowych i częściej odwiedzanych portalach. Największy sukces można osiągnąć przez łączenie obydwu metod.

Ile kosztuje profesjonalne pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron jest długafalowym procesem. Wymaga wielu godzin pracy specjalistów. Jednak skuteczne i profesjonalne pozycjonowanie nie musi być drogie. Ceny zaczynają się już od kilkuset złotych miesięcznie. Zakładając, że dzięki pozycjonowaniu zdobędziesz minimum kilku nowych klientów miesięcznie lub sprzedaż określoną liczbę towarów to jest to stosunkowo tania i bardzo skuteczna forma promocji. To wszystko pod warunkiem, że skorzystasz z profesjonalnej firmy. M40 istnieje na rynku już 10 lat i w tak rozwijającej się branży niemal codziennie badamy nowe trendy pozycjonowania. Dzięki temu bardzo dobrze znamy algorytmy googla co pozwala nam skutecznie działać dla naszych klientów.

Profesjonalne wypozycjonowanie strony

Wiemy już co trzeba ogólnie zrobić aby osiągnąć dobry wynik w pozycjonowaniu. Profesjonalnie znaczy: lepiej, bezpieczniej, skuteczniej i jest powiązane z dobrą obsługą klienta. Można samemu spróbować pozycjonować stronę. Jednak trzeba poświęcić na to swój cenny czas, który lepiej wykorzystać na prowadzenie biznesu, na którym się zna. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i do analizy naszych możliwości. Stosunkowo niskim kosztem można wyoutsource’ować profesjonalne pozycjonowanie do naszej firmy.

Co dalej

Skontaktuj się z nami a darmowo wykonamy audyt Twojej strony internetowej i prześlemy promocyjna ofertę na profesjonalne pozycjonowanie.

profesjonalne pozycjonowanie zdjęcie2

 

 

Skontaktuj się teraz. Doradzimy najlepsze i najskuteczniejsze rozwiązanie dla pozycjonowania Twojej strony internetowej.