Październik 11, 2017 pozycjonowanie-stron Brak komentarzy

Pozycjonowanie stron www, internetowych Leszno

Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu lokalnym. Dlatego jeśli prowadzisz biznes w Lesznie lub w okolicach  skontaktuj się z nami teraz

Błędy przy pozycjonowaniu

Pozycjonowanie stron internetowych w teorii wydaje się proste. Ale tak naprawdę to dziedzina, w której tak samo nie trudno o popełnianie błędów. Szczególnie ci, co zaczynają przygodę z SEO lub robią to na własną rękę nie ustrzegą się przed kilkoma pomyłkami – bardzo często nieświadomie. Każde jednak potknięcie może skutkować negatywnymi konsekwencjami, których ofiarą stanie się Twoja strona internetowa. Pozycjonować należy z wyczuciem i ze skupieniem, a także mieć przy tym dużo cierpliwości. Poniżej poznasz 8 najczęstszych błędów popełnianych podczas pozycjonowania i kilka rad, jak się przed nimi ustrzec.

1 – PRZESADZANIE ZE SŁOWAMI KLUCZOWYMI / BRAK SŁÓW KLUCZOWYCH

Bardzo częsty błąd popełniany przez początkujących. Słowa kluczowe są ważne, owszem, ale nie można ich upychać w co drugim zdaniu, na nagłówkach i dodatkowo w nazwie domeny. Taka witryna wydawać się będzie sztuczna i nieczytelna dla użytkowników. Poza tym Google może uznać tak zapisaną stronę za spamerską, zwłaszcza, jeśli owe słowa kluczowe nie do końca odzwierciedlają sens jak i zawartość danej strony. Nie można jednak kompletnie z nich rezygnować – słowa kluczowe pozwalają na zwiększenie zasięgu witryny, ponieważ tekst posiadający wyszukiwane przez internautów frazy, faktycznie się pojawi na liście wyszukiwarki.

Przy słowach kluczowych ważna jest naturalność. Niech nie będą one w co drugim zdaniu, tylko dwa, góra trzy razy na cały tekst. Nie jest to łatwe, ale praktyka czyni mistrza. Z czasem, po napisaniu wielu tekstów ma się więcej wprawy i wyczucia.

2 – ZACZYNANIE OD POPULARNYCH SŁÓW KLUCZOWYCH

Wielu na początku idzie na łatwiznę i wybiera najpopularniejsze słowa kluczowe na swoją stronę. Może się to okazać niestety zgubne, ponieważ wraz z ich popularnością idzie zwiększona konkurencja i trudność z przebiciem się na tle innych witryn. Warto zacząć powoli, od mniej znanych fraz, ale już bardziej konkretnych i dopasowanych do wymagań oraz zapytań Klienta. Z racji, że mają one mniejszy ruch, Twoja strona ma większe szanse na pojawienie się wysoko na liście wyszukiwarki.

3 – POWIELANIE TREŚCI

Często w tą pułapkę wpadają sklepy internetowe – powielanie tej samej treści w każdej podstronie witryny jest poważnym błędem, z czego nie każdy sobie zdaje sprawę. Powinno być jak najwięcej różnorodnej treści, ponieważ takie same (czy bardzo do siebie podobne) teksty mogą zostać uznane przez Google za plagiat. Jeśli działasz w Lesznie i okolicach to musisz mieć takie frazy w swoich tekstach. W takiej sytuacji można stracić swoją pozycję w wyszukiwarce i znaleźć się jeszcze dalej, niż się było.

4 – NISKA JAKOŚĆ TREŚCI / MAŁA ILOŚĆ TREŚCI

Z racji, że treść jest bardzo ważnym czynnikiem świadczącym o poziom widoczności w internecie, musi być w jak najlepszej jakości. Google lubi ciekawy, oryginalny i spełniający potrzeby użytkowników content. Tekst powinien być także dłuższy niż jeden akapit, głównie ze względu na możliwość pojawienia się więcej słów kluczowych. Najlepiej, jeśli ów tekst jest pisany przez osobę znającą się na danej dziedzinie – treść jest wtedy wiarygodna, więc i Google jest bardziej jemu przychylny. Niech ma walory edukacyjne bądź poradnikowe – powinien po prostu nieść ze sobą jakąś wartość i cel.

5 – POZYCJONOWANIE NA WŁASNĄ RĘKĘ

Jak pisaliśmy na samym początku, pozycjonowanie stron www w teorii wydaje się proste, tym bardziej dla fraz związanych z miastem Leszno. Dlatego też wiele osób decyduje się na samodzielną pracę SEO. Jeśli ma się podstawową wiedzę na ten temat (i w dziedzinie e-marketingu), to raczej nie ma się czym martwić. Ale w momencie, kiedy działasz kierując się tylko domysłami i przypuszczeniami, może się to skończyć naprawdę źle. W najgorszym wypadku Google nałoży na Twoją stronę karę, w zależności od popełnionego czynu. Warto to zostawić profesjonalistom, którzy znają skuteczne (i uczciwe!) techniki na skuteczne pozycjonowanie stron.

6 – NIEDZIAŁAJĄCE LINKI

Jedną z rzeczy, których internauci nie znoszą, to zepsute linki. Jeśli Twoja strona posiada wiele linków, które do niczego nie prowadzą (np. takich, które już nie istnieją), trzeba natychmiast coś z tym zrobić. Należy dbać o to, aby strona była responsywna, ponieważ to budzi zaufanie, że praca została wykonana porządnie. Użytkownicy mają prawo tego wymagać – w końcu to dla nich tworzone są strony.

7 – LINKOWANIE NA NISKIM POZIOMIE

Promowanie swojej strony na forach i innych portalach to nic nowego i nic złego. Powinno się jednak to robić z głową – fora wypchane po brzegi spamem nie są atrakcyjne dla Google, ani dla użytkowników. Linkowanie na stronach zgodnych z tematyką Twojej strony, ale także w sposób nie nachalny i naturalny będzie najskuteczniejsze. Nikt bowiem nie lubi spamu.

8 – BRAK POZYCJONOWANIA W OGÓLE

Jeden z największych błędów popełnianych przez firmy to kompletne ignorowanie wartości, jaką daje pozycjonowanie. Dobrze zoptymalizowana strona, dzięki czemu znajdzie się ona wysoko w pozycji wyszukiwarki to klucz do sukcesu. Dzisiaj, w poszukiwaniu danej firmy, produktu czy usług, pierwsze co robimy, to wpisujemy słowa kluczowe do Google. Nie wystarczy tylko założyć stronę internetową i czekać, aż liczba odwiedzin będzie wzrastać. Konkurencji jest bardzo dużo, więc ciężko się samoistnie przebić. Potrzebna jest jej pomoc w postaci ciągłej promocji i aktualizowaniu treści. Tylko w ten sposób przegoni konkurencję.

Każdy ma prawo do popełniania błędów. Na błędach zresztą najlepiej się człowiek uczy! Ale dobrze jest też wyciągać wnioski z cudzych pomyłek. Dlatego też mamy nadzieję, że po przeczytaniu powyższych akapitów ustrzeżesz się przed nimi i bez żadnych problemów uda Ci się z sukcesem wypozycjonować Twoją stronę!

 

Trochę o mieście Leszno

Leszno i jego niebanalna historia

Położenie Leszna w znacznym stopniu decyduje o jego charakterze. Jest to miasto zlokalizowane pomiędzy Poznaniem a Wrocławiem, co w dużej mierze zwiększa jego możliwości rozwoju.

Leszno a jego nazwa

Osada o nazwie Leszno została założona w połowie XIV wieku. Jej właścicielem był Stefan z Kamina. Zgodnie z tradycją osada powinna przyjąć nazwę od nazwiska właściciela. W tym przypadku stało się odwrotnie. To szlachcic utworzył swoje nazwisko – Leszczyński – od nazwy osady. Jedną z najsłynniejszych postaci związaną z Lesznem był Stanisław Leszczyński nie tylko król, ale także mecenas kultury i sztuki.

Ludność

Liczbę mieszkańców Leszna szacuje się na około sześćdziesiąt pięć tysięcy. Pod względem przyrostu naturalnego Leszno znacznie odbiega od średniej krajowej, ponieważ jest on kilkakrotnie wyższy w porównaniu ze średnią krajową. Warto poza tym podkreślić, że w Lesznie – w odniesieniu do danych statystycznych dotyczących całego kraju – poziom bezrobocia jest o wiele niższy aniżeli w pozostałych regionach państwa.

Najważniejsze zabytki

Leszno, które prawa miejskie uzyskało w 1547 roku, może poszczycić się wieloma zabytkami. Należą do nich przede wszystkim pałace i zamki. Na uwagę zasługuje utrzymana w barokowym stylu rezydencja Sułkowskich oraz znajdujące się w okolicach Rynku (centralnej części miasta) kamienice, wybudowane pomiędzy 1870 a 1914 rokiem.

Poza świeckimi zabytkami w Lesznie można spotkać budowle o charakterze sakralnym. Należy do nich Kościół św. Jana Chrzciciela oraz Kościół św. Krzyża.

Źródło: leszno.lovetotravel.pl

 

Jak prowadzisz biznes w Lesznie lub w okolicach to skontaktuj się z nami. Wykorzystamy Twój potencjał i dzięki pozycjonowaniu strony zdobędziesz większa ilość klientów

 

Written by Przemek