Pozycjonowanie stron internetowych to najskuteczniejszy sposób na osiągnięcie wysokiej lokaty w wyszukiwarkach. O zaletach takiego wyniku nikogo nie trzeba przekonywać – umieszczenie witryny na pierwszych pozycjach to wygenerowanie dodatkowego ruchu na stronie, możliwość dotarcia do potencjalnych klientów, podniesienie rozpoznawalności czy budowanie zaufania do firmy lub marki. Niezależnie czy działasz lokalnie w Gdyni czy sprzedajesz swój produkt lub usługę na całą Polskę – pozycjonowanie  Twojej strony firmowej to temat obowiązkowy.

Pozycjonowanie Gdynia – lokalne i ogólnopolskie przykłady pozycjonowania

pozycjonownaie lokalne 1Żeby pozycjonowanie stron internetowych przyniosło oczekiwane rezultaty, musi być przeprowadzone rzetelnie i zgodnie z obowiązującymi regułami. Ważne jest to, aby dobrać sposób pozycjonowania do konkretnych cech, wymagań i właściwości danej firmy. W tym przypadku agencja SEO może wybierać spośród dwóch głównych rodzajów pozycjonowania. „Pozycjonowanie Gdańsk” to dobry przykład lokalnej frazy, natomiast samo „pozycjonowanie” to już fraza ogólnopolska.

Pozycjonowanie lokalne

pozycjonowanie Gdynia

Pozycjonowanie stron internetowych w wymiarze lokalnym sprawdza się przede wszystkim w przypadku małych firm, które swoją działalność skupiają na terenie konkretnego regionu (na przykład pozycjonowanie Gdańsk dla firm z miasta i okolic). Pozycjonowanie lokalne wiąże się ze ścisłym doborem słów kluczowych, które muszą zawierać określoną lokalizację – województwo, miasto, dzielnicę, a czasami nawet ulicę. Tutaj nie sprawdzą się ogólne frazy typu „nieruchomości”, „pożyczki” czy „pozycjonowanie” – do każdej z nich należy dodać miejsce prowadzenia działalności.

W przypadku pozycjonowania lokalnego kluczowymi elementem tego procesu jest umieszczenie wizytówki strony na mapach Google oraz zdobywanie wartościowych linków z takich źródeł, w których można podawać lokalizację.

Pozycjonowanie ogólnopolskie

Gdynia pozycjonowaniePozycjonowanie stron internetowych w wymiarze ogólnopolskim jest adresowane przede wszystkim do takich firm, które prowadzą swoją działalność na terenie całego kraju. W tym przypadku nie występuje bezpośrednie powiązanie z rynkiem lokalnym, a przedsiębiorca chce zaistnieć w świadomości bardzo szerokiego grona odbiorców. Przykładem firmy korzystającej z pozycjonowania ogólnopolskiego jest  duże przedsiębiorstwo z wieloma oddziałami. W przypadku pozycjonowania ogólnopolskiego sprawdzają się podstawowe założenia, czyli unikalne i użyteczne treści (powiązane z prowadzoną działalnością), wartościowe linki, trafny dobór słów kluczowych i optymalizacja strony internetowej (zarówno pod kątem zawartości, jak i sposobu funkcjonowania).

W pozycjonowaniu ogólnopolskim podstawowym założeniem jest budowanie dalekiego zasięgu i trafianie do szerokiego grona potencjalnych klientów (bez względu na miejsce zamieszkania). W tym przypadku fraza „pozycjonowanie Gdańsk” może odnosić się zarówno do firmy z Gdyni jak i do lokalnego oddziału przedsiębiorstwa prowadzącego działalność na obszarze całego kraju.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Szczególnym rodzajem działań związanych z zapewnianiem dobrych pozycji w wyszukiwarkach jest pozycjonowanie sklepów internetowych, które różni się od pozycjonowania pozostałych witryn. Tutaj ważne jest osiągnięcie zasięgu ogólnopolskiego, a w niektórych przypadkach także międzynarodowego. Sklep internetowy powinien być pozycjonowany na słowa kluczowe związane z kategoriami lub konkretnym asortymentem. W tym przypadku najlepiej sprawdzi się tak zwany długi ogon (z angielskiego longtail), który bazuje na szczegółowych i rozbudowanych słowach kluczowych (na przykład „pozycjonowanie strony internetowej w Gdyni „, „szybkie tworzenie strony wizytówkowej firmy ” lub „pozycjonowanie sklepu prestashop Gdynia”).

seo gdyniaZe względu na częstą zmianę i uzupełnianie towaru sklepów internetowych frazy kluczowe muszą być aktualizowane i zmieniane. Zatem pozycjonowanie sklepu internetowego nie może ograniczyć się do jednorazowego działania. Równie ważne jest stosowanie kluczowych rozwiązań, które zwiększą skuteczność pozycjonowania. Tutaj szczególne znaczenie ma linkowanie wewnętrzne oraz unikalność opisów.

Pozycjonowanie stron internetowych powinno być ustalane indywidualnie i dobierane pod kątem specyfiki, wielkości oraz zasięgu działania. Dobrze dostosowane pozycjonowanie może przynieść dużo lepsze rezultaty niż ogólne działania, bez różnicowania potrzeb i oczekiwań.

Źródło: https://sem7.pl/wiedza/rodzaje-pozycjonowania

Pozycjonowanie Gdynia – Biznes, Klify i Plaża

Gdynia wchodząca w skład pomorskiego Trójmiasta to największe miasto  niebędące przy tym miastem wojewódzkim. Brak wojewódzkiego charakteru nie wpływa jednak na rozwój miasta. Gdynia podobnie jak inne gminy chętnie korzysta z przyznawanych jej funduszy europejskich, co widoczne jest szczególnie w historycznej części miasta.

Gdynia kochana jest przez turystów nie tylko za zabytkowe dzielnice, czy monumentalne pomniki, lecz piękne plaże i klify. Orłowo będące jedną z dzielnic Gdyni słynie z pięknego klifu będącego stromym brzegiem morskiej Kępy Redłowskiej. Przez tutejszych nazywany jest „Klifem w Redłowie”, „Orłowskim Cyplem”, czy „Orlą Głową”. Za nie mniejszą atrakcję turystyczną uznać można drewniane molo położone niedaleko. Orłowskie kąpielisko to jedno z najczęściej odwiedzanych w sezonie letnim. Jego wielką fanką jest również najbardziej znana mieszkanka Sopotu, czyli Katarzyna Tusk- blogerka, projektanta mody i córka byłego premiera Polski Donalda Tuska.

Fani fauny i flory w Gdyni znajdą oprócz Redłowskiego Klifu również Trójmiejski Park Krajobrazowy, czy Rezerwat Przyrody Kacze Łęgi. Na nie mniejszą uwagę zasługuje Skwer Plymouth wzorowany na swoim brytyjskim odpowiedniku oraz Park Rady Europy. Park ten łączy miasto z Bulwarem Nadmorskim i miejską plażą obleganą latem przez miejscowych i turystów.

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i widzisz, że osiągane wyniki są niezadowalające, to znak że powinieneś przeanalizować dotychczasowe działania SEO. Napisz lub zadzwoń do Nas, a przeprowadzimy bezpłatny audyt Twojej strony i pomożemy dobrać odpowiednie działania tak, żebyś czerpał jak największe korzyści ze skutecznego pozycjonowania. Zapraszamy również do zapoznania się z naszą ofertą dla miasta Szczecin – Dowiedz się więcej tutaj!