Aby dobrać odpowiednie frazy do pozycjonowania naszej strony powinniśmy odpowiedzieć na pytania: kto jest naszym klientem, co oferujemy partnerom biznesowym lub konsumentom oraz jak nasz potencjalny klient poszukuje danego produktu czy usługi. Warto dokonać selekcji grup tematycznych związanych z naszymi celami biznesowymi i zastanowić się, jakie frazy są istotne z punktu widzenia klienta. Ważną wskazówką w wyborze fraz kluczowych jest analiza słów na które pozycjonuje się nasza konkurencja. Na koniec warto sprawdzić, jak popularne są wybrane przez nas frazy, czyli ile razy w ciągu miesiąca są wpisywane jako zapytanie do Google oraz ile i jakie strony są widoczne na interesujące nas frazy.
Należy pamiętać również o tym, że frazy nie powinny być zbyt ogólne, jak np. coaching ponieważ wiele osób wpisując frazy tego typu szuka definicji bądź informacji na temat danego pojęcia, a nie usługi, z której chce skorzystać. Jeśli świadczysz usługi z zakresu coachingu odpowiedniejsza będzie fraza: coach Poznań.
Prześlij nam swoje frazy. Wyślemy Ci bezpłatną wycenę pozycjonowania.