Czy będę miał kontrolę nad prowadzoną kampanią Google Adwords?

Tak, utworzymy dla Twojej strony konto Google AdWords, do którego będziesz miał stały dostęp. Na bieżąco będziesz mógł śledzić wyniki kampanii. Wcześniej ustalimy wspólnie parametry kampanii: grupy demograficzne odbiorców, lokalizację (do użytkowników z  jakich regionów kraju bądź miasta reklama ma być kierowana) oraz pory wyświetlania reklam.

Jakie jest wynagrodzenie agencji interaktywnej za prowadzenie kampanii Google Adwords?

Za prowadzenie kampanii Google adWords pobierane jest co miesiąc wynagrodzenie, którego wysokość zależy od budżetu kampanii. Zwykle jest to od 15% do 30% wartości miesięcznej kampanii.

Zapytaj nas o koszt inwestycji w kampanię adWords

Czy moja reklama będzie widoczna zawsze w tym samym miejscu na pierwszej stronie Google?

Reklamy Google adWords znajdują się na górze lub na dole wyników wyszukiwania. Miejsce Twojej reklamy zależy m.in. od takich czynników jak: zadeklarowana stawka za reklamę, jakość reklamy oraz jakość Twojej strony. Może zdarzyć się tak, że Twoja reklama będzie na pierwszym miejscu nawet jeśli Twoi konkurenci zadeklarowali wyższą stawkę, ponieważ Google uzna, iż trafność słów kluczowych oraz jakość samej reklamy jest bardzo wysoka. Nie ma jednak gwarancji, że twoja reklama zawsze będzie na pierwszym miejscu, chociażby dlatego, że nie mamy wpływu na działania konkurencji.

Warto powierzyć prowadzenie kampanii linków sponsorowany specjalistom, którzy zadbają o spełnienie najwyższych standardów i postarają się o obniżenie kosztów reklam.

Zapytaj nas o ofertę na prowadzenie kampanii AdWords

Dlaczego warto połączyć pozycjonowanie w wynikach naturalnych z płatnymi reklamami?

Reklama w Google adWords jest obecnie, obok pozycjonowania,  jedną z najskuteczniejszych form w e-marketingu. Warto prowadzić jednocześnie działania zmierzające do podniesienia pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz inwestować w kampanie adWords z co najmniej 3 powodów:

 

– natychmiastowy efekt – na wyniki pozycjonowania zwykle trzeba jakiś czas poczekać. Żadna firma pozycjonerska nie zagwarantuje wyników w TOP10 w ciągu najbliższych tygodni. Oczywiście nie jest to niemożliwe – w przypadku niewielkiej konkurencji w danej branży już sama optymalizacja strony potrafi wynieść stronę na szczyt, jednak najczęściej mamy do czynienia z procesem, który musi trwać kilka –kilkanaście tygodni. Wówczas ruch na stronie zapewniają nam płatne źródła, bowiem w wynikach wyszukiwania znajdujemy się praktycznie od momentu opłacenia reklamy.

 

– zwiększenie świadomości marki – dzięki intensyfikacji kontaktów użytkowników z Twoją marką wpływasz na powstanie pozytywnych skojarzeń, przywiązanie do marki. Trudno przecenić wpływ dobrze zoptymalizowanej kampanii adWords na osiąganie celów sprzedażowych

 

– dywersyfikacja źródeł ruchu – na podstawie danych z tych dwóch  najbardziej popularnych kanałów  zdobywania klientów możesz prowadzić analizy ilościowe i jakościowe wszystkich wskaźników. Dzięki temu będziesz miał pełen obraz skąd i w jakiej liczbie trafiają użytkownicy na Twoją stronę. Dzięki takiej wiedzy możesz w przyszłości wzmacniać najbardziej wartościowe źródła ruchu.

Dowiedz się więcej na temat kompleksowej promocji w sieci

Jaki jest koszt kliknięcia w reklamę Google Adwords?

Koszty kampanii Google Adwords zależne są od konkurencyjności danej frazy. Zasada jest prosta jak w licytacji – im więcej firm chce płacić za widoczność na daną frazę, tym cena za kliknięcie (CPC) wyższa. Są branże,  w których koszt jednego kliknięcia osiąga kilkadziesiąt złotych. Obecnie jedną z najdroższych fraz w adWord jest „helpesk”, gdzie za kliknięcie trzeba zapłacić ponad 30 zł. Najczęściej jednak średnie CPC waha się od kilkunastu groszy do kilku złotych.

Chcesz wiedzieć, ile zainwestować w skuteczną reklamę? Napisz do nas.


Tak, utworzymy dla Twojej strony konto Google AdWords, do którego będziesz miał stały dostęp. Na bieżąco będziesz mógł śledzić wyniki kampanii. Wcześniej ustalimy wspólnie parametry kampanii: grupy demograficzne odbiorców, lokalizację (do użytkowników z  jakich regionów kraju bądź miasta reklama ma być kierowana) oraz pory wyświetlania reklam.

Za prowadzenie kampanii Google adWords pobierane jest co miesiąc wynagrodzenie, którego wysokość zależy od budżetu kampanii. Zwykle jest to od 15% do 30% wartości miesięcznej kampanii.

Zapytaj nas o koszt inwestycji w kampanię adWords

Reklamy Google adWords znajdują się na górze lub na dole wyników wyszukiwania. Miejsce Twojej reklamy zależy m.in. od takich czynników jak: zadeklarowana stawka za reklamę, jakość reklamy oraz jakość Twojej strony. Może zdarzyć się tak, że Twoja reklama będzie na pierwszym miejscu nawet jeśli Twoi konkurenci zadeklarowali wyższą stawkę, ponieważ Google uzna, iż trafność słów kluczowych oraz jakość samej reklamy jest bardzo wysoka. Nie ma jednak gwarancji, że twoja reklama zawsze będzie na pierwszym miejscu, chociażby dlatego, że nie mamy wpływu na działania konkurencji.

Warto powierzyć prowadzenie kampanii linków sponsorowany specjalistom, którzy zadbają o spełnienie najwyższych standardów i postarają się o obniżenie kosztów reklam.

Zapytaj nas o ofertę na prowadzenie kampanii AdWords

Reklama w Google adWords jest obecnie, obok pozycjonowania,  jedną z najskuteczniejszych form w e-marketingu. Warto prowadzić jednocześnie działania zmierzające do podniesienia pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz inwestować w kampanie adWords z co najmniej 3 powodów:

 

– natychmiastowy efekt – na wyniki pozycjonowania zwykle trzeba jakiś czas poczekać. Żadna firma pozycjonerska nie zagwarantuje wyników w TOP10 w ciągu najbliższych tygodni. Oczywiście nie jest to niemożliwe – w przypadku niewielkiej konkurencji w danej branży już sama optymalizacja strony potrafi wynieść stronę na szczyt, jednak najczęściej mamy do czynienia z procesem, który musi trwać kilka –kilkanaście tygodni. Wówczas ruch na stronie zapewniają nam płatne źródła, bowiem w wynikach wyszukiwania znajdujemy się praktycznie od momentu opłacenia reklamy.

 

– zwiększenie świadomości marki – dzięki intensyfikacji kontaktów użytkowników z Twoją marką wpływasz na powstanie pozytywnych skojarzeń, przywiązanie do marki. Trudno przecenić wpływ dobrze zoptymalizowanej kampanii adWords na osiąganie celów sprzedażowych

 

– dywersyfikacja źródeł ruchu – na podstawie danych z tych dwóch  najbardziej popularnych kanałów  zdobywania klientów możesz prowadzić analizy ilościowe i jakościowe wszystkich wskaźników. Dzięki temu będziesz miał pełen obraz skąd i w jakiej liczbie trafiają użytkownicy na Twoją stronę. Dzięki takiej wiedzy możesz w przyszłości wzmacniać najbardziej wartościowe źródła ruchu.

Dowiedz się więcej na temat kompleksowej promocji w sieci

Koszty kampanii Google Adwords zależne są od konkurencyjności danej frazy. Zasada jest prosta jak w licytacji – im więcej firm chce płacić za widoczność na daną frazę, tym cena za kliknięcie (CPC) wyższa. Są branże,  w których koszt jednego kliknięcia osiąga kilkadziesiąt złotych. Obecnie jedną z najdroższych fraz w adWord jest „helpesk”, gdzie za kliknięcie trzeba zapłacić ponad 30 zł. Najczęściej jednak średnie CPC waha się od kilkunastu groszy do kilku złotych.

Chcesz wiedzieć, ile zainwestować w skuteczną reklamę? Napisz do nas.