Media społecznościowe dają możliwości najbardziej bezpośredniego kontaktu i dialogu z klientami. Profil firmowy umożliwi Ci nawiązanie długotrwałych relacji z odbiorcami oraz, co równie ważne, poznanie ich preferencji. Warto pamiętać także o tym, że social media to nie tylko Facebook – istnieje wiele alternatyw, które skupiają wokół siebie duże społeczności: Twitter, Google +, Instagram, Pinterest , YouTube czy, coraz bardziej popularny, Snapchat. Nie zapominajmy również o serwisach kojarzonych z rozwojem zawodowym – Golden Line i Linkedin.
Warto pamiętać, że:
– z profili firmowych możemy linkować do naszej strony www, co pozytywnie wpływa na zdobywanie pozycji
– zwiększamy zaufanie do naszej firmy i wyróżniamy się na tle konkurencji
– mamy szansę na bezpośrednie rozmowy z klientami
– możemy robić za darmo akcje promocyjne
– budujemy swój wizerunek jako eksperta
Zapytaj nas, jak realizujemy kampanie w social media dla naszych klientów