Jakie branże szczególnie warto promować w mediach społecznościowych?

Są branże szczególnie lubiane przez społeczność serwisu Facebook. Na pewno należą do nich:

 

– szeroko pojęta moda i uroda

– sport, gastronomia

– IT i nowe technologie

– kultura i rozrywka

– ubrania, zabawki i wszelkie atrakcje dla dzieci

– turystyka

– sprzęt elektroniczny

– działalność charytatywna i polityczna

 

Dużym zainteresowaniem cieszą się również treści propagujące zdrowy styl życia – dbałość o zdrowie, aktywny styl życia i racjonalne odżywianie.

Jeśli zatem prowadzisz działalność w jednej z tych dziedzin, zainwestuj w promocję swojej firmy na Facebooku.

 

Sprawdź jak skutecznie reklamować się na Facebooku

Jaki zasięg reklamowy mogę osiągnąć promując się na facebooku?

W zależności od przeznaczonego budżetu, Twoja reklama trafi nawet do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców.

 

Sprawdź dokładnie jaki zasięg mogę uzyskać reklamując się na Facebooku

lle kosztuje reklama na Facebooku?

Koszty reklamy na Facebooku uzależnione są od kilku czynników:

– celu kampanii – możesz promować swoją stronę, post, aplikację, wydarzenie lub na przykład kierować klientów do twojej witryny

– grupy docelowej

– branży czyli konkurencyjności

– miejsca prezentacji reklamy

Za reklamę na Facebooku możesz płacić za każde kliknięcie (CPC) lub za każde 1000 wyświetleń  (przyjmuje się, że za 10 zł możemy osiągnąć  około 1000 wyświetleń reklamy). Kampanie FacebookAds można przeprowadzać już od niewielkiego budżetu 100 zł miesięcznie.

Zapytaj nas jakie będą koszty Twojej reklamy

Jakie działania są wykonywane w ramach promocji firmy na Facebooku?

W ramach współpracy w zakresie promocji firmy w serwisie Facebook wykonujemy szereg działań. Poza prowadzeniem płatnych kampanii reklamowych (FacebookAds) zajmujemy się również kompleksowo prowadzeniem stron firmowych na tym najpopularniejszym dziś portalu społecznościowym. Współpracę z klientem zawsze rozpoczynamy od opracowania optymalnej strategii. W zależności od wspólnie podjętej decyzji,  w zakres współpracy najczęściej wchodzi:

– stworzenie i przystosowanie fanpage’a

– wprowadzenie danych firmy

– opracowanie graficzne fanpage

– dodawanie postów na stronie firmowej

– dodawanie postów na stronie firmowej w weekendy

– inicjowanie i prowadzenie dyskusji z fanami

– odpowiadanie na wiadomości prywatne

Dodatkowo, w zależności od celów biznesowych klienta, podjemujemy działania mające na celu podniesienie zaangażowania fanów poprzez:

– tworzenie wydarzeń

– tworzenie zakładek dedykowanych i zarządzanie nimi

– dodawanie postów, komentarzy i lików na stronach innych firm

– dodawanie postów w grupach tematycznych

– planowanie i przeprowadzanie konkursów

Dlaczego warto mieć profil firmowy w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe dają możliwości najbardziej bezpośredniego kontaktu i dialogu z klientami. Profil firmowy umożliwi Ci nawiązanie długotrwałych relacji z odbiorcami oraz, co równie ważne, poznanie ich preferencji. Warto pamiętać także o tym, że social media to nie tylko Facebook – istnieje wiele alternatyw, które skupiają wokół siebie duże społeczności: Twitter, Google +, Instagram, Pinterest , YouTube czy, coraz bardziej popularny, Snapchat. Nie zapominajmy również o serwisach kojarzonych z rozwojem zawodowym – Golden Line i Linkedin.

Warto pamiętać, że:

– z profili firmowych możemy linkować do naszej strony www, co pozytywnie wpływa na zdobywanie pozycji

– zwiększamy zaufanie do naszej firmy i wyróżniamy się na tle konkurencji

– mamy szansę na bezpośrednie rozmowy z klientami

– możemy robić za darmo akcje promocyjne

– budujemy swój wizerunek jako eksperta

Zapytaj nas, jak realizujemy kampanie w social media dla naszych klientów


Są branże szczególnie lubiane przez społeczność serwisu Facebook. Na pewno należą do nich:

 

– szeroko pojęta moda i uroda

– sport, gastronomia

– IT i nowe technologie

– kultura i rozrywka

– ubrania, zabawki i wszelkie atrakcje dla dzieci

– turystyka

– sprzęt elektroniczny

– działalność charytatywna i polityczna

 

Dużym zainteresowaniem cieszą się również treści propagujące zdrowy styl życia – dbałość o zdrowie, aktywny styl życia i racjonalne odżywianie.

Jeśli zatem prowadzisz działalność w jednej z tych dziedzin, zainwestuj w promocję swojej firmy na Facebooku.

 

Sprawdź jak skutecznie reklamować się na Facebooku

W zależności od przeznaczonego budżetu, Twoja reklama trafi nawet do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców.

 

Sprawdź dokładnie jaki zasięg mogę uzyskać reklamując się na Facebooku

Koszty reklamy na Facebooku uzależnione są od kilku czynników:

– celu kampanii – możesz promować swoją stronę, post, aplikację, wydarzenie lub na przykład kierować klientów do twojej witryny

– grupy docelowej

– branży czyli konkurencyjności

– miejsca prezentacji reklamy

Za reklamę na Facebooku możesz płacić za każde kliknięcie (CPC) lub za każde 1000 wyświetleń  (przyjmuje się, że za 10 zł możemy osiągnąć  około 1000 wyświetleń reklamy). Kampanie FacebookAds można przeprowadzać już od niewielkiego budżetu 100 zł miesięcznie.

Zapytaj nas jakie będą koszty Twojej reklamy

W ramach współpracy w zakresie promocji firmy w serwisie Facebook wykonujemy szereg działań. Poza prowadzeniem płatnych kampanii reklamowych (FacebookAds) zajmujemy się również kompleksowo prowadzeniem stron firmowych na tym najpopularniejszym dziś portalu społecznościowym. Współpracę z klientem zawsze rozpoczynamy od opracowania optymalnej strategii. W zależności od wspólnie podjętej decyzji,  w zakres współpracy najczęściej wchodzi:

– stworzenie i przystosowanie fanpage’a

– wprowadzenie danych firmy

– opracowanie graficzne fanpage

– dodawanie postów na stronie firmowej

– dodawanie postów na stronie firmowej w weekendy

– inicjowanie i prowadzenie dyskusji z fanami

– odpowiadanie na wiadomości prywatne

Dodatkowo, w zależności od celów biznesowych klienta, podjemujemy działania mające na celu podniesienie zaangażowania fanów poprzez:

– tworzenie wydarzeń

– tworzenie zakładek dedykowanych i zarządzanie nimi

– dodawanie postów, komentarzy i lików na stronach innych firm

– dodawanie postów w grupach tematycznych

– planowanie i przeprowadzanie konkursów

Media społecznościowe dają możliwości najbardziej bezpośredniego kontaktu i dialogu z klientami. Profil firmowy umożliwi Ci nawiązanie długotrwałych relacji z odbiorcami oraz, co równie ważne, poznanie ich preferencji. Warto pamiętać także o tym, że social media to nie tylko Facebook – istnieje wiele alternatyw, które skupiają wokół siebie duże społeczności: Twitter, Google +, Instagram, Pinterest , YouTube czy, coraz bardziej popularny, Snapchat. Nie zapominajmy również o serwisach kojarzonych z rozwojem zawodowym – Golden Line i Linkedin.

Warto pamiętać, że:

– z profili firmowych możemy linkować do naszej strony www, co pozytywnie wpływa na zdobywanie pozycji

– zwiększamy zaufanie do naszej firmy i wyróżniamy się na tle konkurencji

– mamy szansę na bezpośrednie rozmowy z klientami

– możemy robić za darmo akcje promocyjne

– budujemy swój wizerunek jako eksperta

Zapytaj nas, jak realizujemy kampanie w social media dla naszych klientów