Reklama w Google adWords jest obecnie, obok pozycjonowania,  jedną z najskuteczniejszych form w e-marketingu. Warto prowadzić jednocześnie działania zmierzające do podniesienia pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz inwestować w kampanie adWords z co najmniej 3 powodów:

 

– natychmiastowy efekt – na wyniki pozycjonowania zwykle trzeba jakiś czas poczekać. Żadna firma pozycjonerska nie zagwarantuje wyników w TOP10 w ciągu najbliższych tygodni. Oczywiście nie jest to niemożliwe – w przypadku niewielkiej konkurencji w danej branży już sama optymalizacja strony potrafi wynieść stronę na szczyt, jednak najczęściej mamy do czynienia z procesem, który musi trwać kilka –kilkanaście tygodni. Wówczas ruch na stronie zapewniają nam płatne źródła, bowiem w wynikach wyszukiwania znajdujemy się praktycznie od momentu opłacenia reklamy.

 

– zwiększenie świadomości marki – dzięki intensyfikacji kontaktów użytkowników z Twoją marką wpływasz na powstanie pozytywnych skojarzeń, przywiązanie do marki. Trudno przecenić wpływ dobrze zoptymalizowanej kampanii adWords na osiąganie celów sprzedażowych

 

– dywersyfikacja źródeł ruchu – na podstawie danych z tych dwóch  najbardziej popularnych kanałów  zdobywania klientów możesz prowadzić analizy ilościowe i jakościowe wszystkich wskaźników. Dzięki temu będziesz miał pełen obraz skąd i w jakiej liczbie trafiają użytkownicy na Twoją stronę. Dzięki takiej wiedzy możesz w przyszłości wzmacniać najbardziej wartościowe źródła ruchu.

Dowiedz się więcej na temat kompleksowej promocji w sieci

Written by admin