Kiedy warto zainwestować w audyt strony internetowej?

Audyt strony internetowej to szczegółowy przegląd witryny mający na celu wskazanie obszarów, nad którymi warto popracować, aby podnieść jakość strony zarówno pod względem marketingowym jak i technicznym. Diagnozuje się również ewentualne trudności jakie może napotkać użytkownik wchodzący na daną stronę. Audyt SEO skupia się jednak głównie na aspektach związanych z pozycjonowaniem witryny w wyszukiwarkach.

O audycie strony warto pomyśleć szczególnie kiedy:

– startujesz z nową stroną

– wprowadziłeś zmiany na stronie lub przeniosłeś ją na inny serwer

– zauważyłeś spadek odwiedzin Twojej strony lub spadek pozycji w Google

– chcesz poprawić konwersję na stronie

Dowiedz się więcej na temat audytu strony internetowej

Ile kosztuje audyt strony internetowej?

Koszt audytu zależy od wielkości witryny oraz zakresu prac. W naszej ofercie posiadamy dwie opcje – audyt podstawowy i zaawansowany.

Chcesz poznać naszą ofertę na audytu strony? Napisz do nas

Jak długo trwa zrobienie szczegółowego audytu strony?

Szczegółowy audyt strony Internetowej trwa około tygodnia. W przypadku sklepów internetowych czas ten będzie dłuższy ze względu na liczbę podstron. Zazwyczaj są to dwa tygodnie od czasu podpisania umowy.

Jesteś ciekawy jak szybko wykonamy audyt Twojej strony? Napisz do nas

Co dokładnie jest badane podczas audytu?

W trakcie audytu zweryfikujemy stronę:

 

– pod kątem optymalizacji  SEO: widoczność strony dla wyszukiwarek, poprawność i unikalność metatagów i innych tagów na stronie, analiza podston zaindeksowanych w Google, zbadamy prędkość ładowania strony oraz innych czynników mających wpływ na pozycjonowanie

– pod kątem tekstów na stronie i opisów produktów

– pod kątem widoczności strony w Internecie: analiza pozycji, analiza profilu linków przychodzących

Chcesz zapytać o szczegóły audytu? Napisz do nas

Kiedy warto zainwestować w audyt strony internetowej?


Audyt strony internetowej to szczegółowy przegląd witryny mający na celu wskazanie obszarów, nad którymi warto popracować, aby podnieść jakość strony zarówno pod względem marketingowym jak i technicznym. Diagnozuje się również ewentualne trudności jakie może napotkać użytkownik wchodzący na daną stronę. Audyt SEO skupia się jednak głównie na aspektach związanych z pozycjonowaniem witryny w wyszukiwarkach.

O audycie strony warto pomyśleć szczególnie kiedy:

– startujesz z nową stroną

– wprowadziłeś zmiany na stronie lub przeniosłeś ją na inny serwer

– zauważyłeś spadek odwiedzin Twojej strony lub spadek pozycji w Google

– chcesz poprawić konwersję na stronie

Dowiedz się więcej na temat audytu strony internetowej

Koszt audytu zależy od wielkości witryny oraz zakresu prac. W naszej ofercie posiadamy dwie opcje – audyt podstawowy i zaawansowany.

Chcesz poznać naszą ofertę na audytu strony? Napisz do nas

Szczegółowy audyt strony Internetowej trwa około tygodnia. W przypadku sklepów internetowych czas ten będzie dłuższy ze względu na liczbę podstron. Zazwyczaj są to dwa tygodnie od czasu podpisania umowy.

Jesteś ciekawy jak szybko wykonamy audyt Twojej strony? Napisz do nas

W trakcie audytu zweryfikujemy stronę:

 

– pod kątem optymalizacji  SEO: widoczność strony dla wyszukiwarek, poprawność i unikalność metatagów i innych tagów na stronie, analiza podston zaindeksowanych w Google, zbadamy prędkość ładowania strony oraz innych czynników mających wpływ na pozycjonowanie

– pod kątem tekstów na stronie i opisów produktów

– pod kątem widoczności strony w Internecie: analiza pozycji, analiza profilu linków przychodzących

Chcesz zapytać o szczegóły audytu? Napisz do nas