Nasza specjalizacja

Pozycjonowanie
Dzięki nam Twoja strona www lub sklep internetowy znajdzie się na szczycie w wyszukiwarce Google.

Strony WWW
Zaprojektujemy i wdrożymy dla Ciebie serwis jakiego potrzebujesz.

E-marketing
Pozyskuj klientów dzięki nowoczesnej i kreatywnej reklamie.
SEO to my
Zapytaj o bezpłatną wycenę !
Audyt strony to szczegółowa inspekcja witryny pod kątem technicznym i marketingowym. Dzięki niemu dowiesz się:
- na jakie problemy natrafiają osoby odwiedzające Twoją stronę
- czy teksty na stronie są zrozumiałe i dobrze prezentują ofertę firmy
- czy strona spełnia standardy nowoczesnego web designu
- co należy poprawić, aby zwiększyć liczbę odwiedzin strony
- jak strona wypada na tle konkurencji
- jakie są mocne i słabe strony witryny
- jakich słów używają poszukujący informacji o Twoich usługach lub produktach
Start z biznesem:
Zamierzasz założyć nową firmę?
Startujesz z biznesem i zastanawiasz się jak pozyskać nowych klientów?
Udało Ci się pozyskać dofinansowanie dla nowo otwartej firmy?
Kompleksowo zajmiemy się promocją Twoich usług.
Zobacz jak zdobędziemy dla Ciebie klientów.
Wierzymy, że dzięki naszym działaniom będziesz widoczny w internecie
Jak odnieść sukces w internecie?
Jak dać się zauważyć w gąszczu stron internetowych i być zauważonym pomimo dużej konkurencji? Oto pytanie, które spędza sen z powiek wielu przedsiębiorcom. Odpowiedź jest prosta: skoro 93% użytkowników ogląda wyłącznie wyniki wyszukiwania na pierwszej stronie, trzeba tam być! Wysoka pozycja gwarantuje duże zainteresowanie stroną i przekłada się na liczbę klientów oraz transakcji. Warto wiedzieć i analizować jak nasi klienci szukają nas w internecie, a następnie przełożyć tę wiedzę na odpowiedni zestaw słów kluczowych. Pozycjonowanie jest obecnie najbardziej docenianą formą reklamy ze względu na jej skuteczność przy niewielkich kosztach.
Pozycjonowanie lokalne czy ogólnopolskie?
Na początku stajemy przed wyborem: pozycjonowanie ogólnopolskie czy lokalne? Od odpowiedzi na to pytanie będzie zależał czas i efekt naszej pracy oraz wybór modelu rozliczenia. Sklepy internetowe i firmy działające na terenie całego kraju będziemy pozycjonować ogólnopolsko, świetnie sprawdzi się w tej sytuacji model rozliczenia abonamentowego. Jeżeli natomiast działasz lokalnie na wybranym obszarze - postawimy na pozycjonowanie lokalne, dzięki któremu trafisz do Twoich klientów w okolicy i pojawisz się na mapach Google. Możemy wówczas rozważyć model rozliczenia za efekt.
Co ma wpływ na pozycjonowanie?
Podstawą sukcesu w internecie jest odpowiednia kampania marketingowa. Skuteczne SEO, czyli pozycjonowanie strony, jest nieodzownym elementem całego procesu, bo obecność na pierwszej stronie, gwarantuje stały przypływ klientów.
Na pozycjonowanie stron i sklepów składają się: odpowiednia optymalizacja strony internetowej, zdobywanie do niej wartościowych linków do strony i zapewnienie treści o wysokiej jakości.
Optymalizacja
Dobra optymalizacja strony, czyli wszelkie działania wykonywane wewnątrz kodu, w celu uzyskania jego zgodności ze standardem wyszukiwarek, to połowa sukcesu w pozycjonowaniu. Algorytmy wyszukiwarek internetowych, tzw. roboty, bardzo dokładnie przeszukują sieć i oceniają jakość kodu poszczególnych stron. Jest to najważniejsza część pracy pozycjonera. Bez dobrej optymalizacji strony nie można oczekiwać efektów pozycjonowania.
Linkowanie
Drugi obszar działań pozycjonerskich to linkowanie do naszej strony z innych witryn. Im więcej linków prowadzi do danej strony, tym jej wartość wzrasta. Należy jednak pamiętać o tym, że profil linków ma również ogromne znaczenie. Muszą być one wartościowe, czyli pochodzić ze stron o dobrej reputacji, posiadających dużą wartość dla użytkownika.
Content marketing
I wreszcie należy pamiętać o tym, że treści, które mamy na naszej stronie również mają wpływ na pozycję strony. Przede wszystkim muszą być unikalne (nieskopiowane z innych stron), merytoryczne i po prostu interesujące. Wysokiej jakości treści możemy zamieszczać: na blogach, w poradnikach, w formie e-booków, video czy ikonografiki. Nie do przecenienia jest znaczenie Social Media w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu relacji z klientem. Jeżeli pozostaniemy oryginalni i pomysłowi - umożliwi nam to stworzenie cennej społeczności wokół naszej marki.
Pamiętaj, użytkownicy szukają w sieci ciekawych i inspirujących treści!
Pozycjonowanie to proces długofalowy, nie powinniśmy spodziewać się wyników od razu, ponieważ na nasze miejsce w wyszukiwarce wpływa ok. 200 czynników rankingowych Google. Cierpliwość i wytrwałość to cechy niezbędne w bezpiecznym pozycjonowaniu.
Zobacz nasze portfolio

























